איזה סוג של חרוזים כדאי שתקנה לחתונה שלך?

במשך מאות שנים, צמידים עם חרוזים היו הצהרת אופנה. נשים לובשות אותן בדרך כלל, והיום גם גברים יכולים ללבוש אותן. הם באים במערך של צבעים, צורות וגדלים כדי להתאים לכל אישיות או חוש אופנה. יש המשתמשים בהם כדי לזהות קבוצות או ארגוני צדקה מסוימים. אחרים לובשים אותם ללא כל מטרה אחרת.

הסמל הנפוץ ביותר שמשמעו מחובר לצמידי חרוזים שחורים לזכרים הוא של תקווה. מאמינים כי חרוזים שחורים, יחד עם אבנים צבעוניות אחרות מייצגים חיי נצח לאחר המוות. מאמינים שחרוזים שחורים מסמלים כוח, נחישות, רוחניות ואופטימיות.

צמידי חרוזים שחורים לגברים יכולים לבוא במגוון גוונים ודפוסים. אפשר להפוך אותם לצלבים, כוכבים, לבבות או צורות פופולריות אחרות. יש כמה יצרני חרוזים מי יהיה מותאם אישית אפילו להפוך את החרוזים השחורים שלך צמיד צבע מסוים. המחיר יעלה במקצת אם זה המקרה. יש גברים שמוצאים את זה מחיר יוצא דופן לשלם, אבל אם זה מה שאתה רוצה, אין שום סיבה לא ללכת על זה.

גברים שנהנים לענוד תכשיטים נוטים יותר מאשר לא ליהנות גם מהמראה והתחושה של צמידים חרוזים לגברים. יש גברים שמעדיפים את המראה של צמיד שחור עם חרוזים על פני האפשרויות המגוונות והצבעוניות יותר. חלופה פופולרית אחת למי שלא רוצה ללכת עם צמידי חרוזים שחורים מוצקים יותר קלאסיים לגברים היא לבחור צמיד תפילה מחרוזת. צמיד תפילה הוא צמיד עם תפילה או הצהרה הכתובה עליו.

טקס Leyung, מסורת טיבטית, עדיין מתורגל היום. זה כולל צמיד עשוי מחרוזים שחורים וזהב. החרוזים והזהב מייצגים אנרגיית צ 'י, שנזירים טיבטים מאמינים שהיא האנרגיה שנותנת לחיים את האנרגיה שלהם. על ידי ענידת הצמיד, נזיר מקווה לתעל צ 'י לתוך הגוף ולעזור לעצמו להשיג בריאות גדולה יותר ורווחה. חרוזים שחורים וזהב אמורים למנוע מחלות ומחלות. ומכיוון שליונג הוא חלק מסורתי מהטקס עצמו, רבים מהטיבטים עונדים את הצמידים המיוחדים שלהם מדי יום כתזכורת מתמדת לטקס.

צמיד מתפללים מכסף הוא עוד אופציה פופולרית לצמיד חרוזים שחור. צמידים אלה נענדו במשך עשורים רבים בתרבות הטיבטית. צמיד חרוזי התפילה הכסופים, כמו צמיד חרוזי החרוזים עם חרוזים, נשחק כדי להזכיר לנו את הריפוי והתפילה הרוחניים שלנו. צמיד תפילת כסף יכול לשמש גם כקמע הגנה וקמע. הם בדרך כלל שחוקים בצד ימין.

אם אתה מחפש צמיד טבעי יותר לגבר, אז צמיד חרוזים שחור כנראה לא יהיה הבחירה הטובה ביותר. ישנם צמידים טבעיים רבים הזמינים לגברים בשוק כיום. אדם עשוי לשקול צמיד עם צדפות וחרוזים של זרעי קנבוס. לדוגמה, חרוזי זרעי הקנבוס הם דרך מצוינת להכניס יותר חומצות שומן אומגה לגוף. אם אדם רוצה להוסיף קצת אומגות לתזונה שלו, אז סוג זה של צמיד טבעי יהיה תוספת מושלמת.

אתה יכול גם לשקול שרשרת טבעית אם אתה לא רוצה ללבוש את צמידי החרוזים המסורתיים. שרשרת טבעית עשויה מכל סוג של אבן; יהלומים, אבני אודם, אבני ברקת וכו '. ולפעמים האבנים האלה משולבות עם אבני חן יקרות למחצה, כמו אחלמה. הצמידים האלה אופנתיים ותוספת נהדרת לכל תלבושת של גבר.