איזה עגיל אף אתם לוקחים? טיפים לעזור לכם להחליט

איזה נזם אתה מקבל? זו שאלה שרבים שואלים כשהם עושים פירסינג בנחיריים. לא קל לענות על שאלה זו. סביר להניח שאתה מתרגש מהתהליך כמו כל אחד אחר אם אתה עדיין שואל מה תקבל מהפירסינג שלך. למרות שעגיל באף יכול להפוך את החוויה שלך לבלתי נשכחת ומהנה, זה גם יכול להיות מורט עצבים.

אתה תמצא חבר צוות עובד על הפירסינג החדש שלך כאשר אתה מביא אותו לחנות הפירסינג המקומית שלך. אולי אתה מרגיש כאילו אתה נבחן אישית. קל לראות שאנשים לא באמת יודעים מה הם עושים כשאתה לוקח את הזמן שלך. חשוב לתת לאדם שעושה את הפירסינג לדעת שאתה מעוניין ללמוד יותר. זה חשוב כי אתה תישאר עם רושם נצחי לאחר שכל התהליך הושלם.

אחרי שהצוות יעשה את שלו, הגיע הזמן לבחור את הנזם שלך. יש כנראה תריסר עיצובים שונים לבחירה. קרוב לוודאי שיהיה לכם קשה להחליט על איזה עיצוב ייראה עליכם הכי טוב.

ברגע שיש לך שם לטבעת שאתה רוצה, זה הזמן לרדת לבחירת החתיך שמתאים לך. כדי ליצור רצועת אף נחמדה, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקבל כדור קטן בדיוק באותו צבע או מתכת כמו הטבעת שלך. אתה תשתמש בכדור הזה כמדריך לגודל ההרבעה. אל תפחדו מהמשימה; זו רק ההתחלה. ייקח לך רק כמה רגעים עד שתמצא את היצירה המושלמת.

החלק הבא של מה נזם האף אתה מקבל? זה העיצוב האמיתי של הטבעת שלך. האם אתה הולך רוצה לשלב איזה סוג של הרבעה? אם כן, כמה גדול זה צריך להיות? חשוב גם לשקול את עיצוב הטבעת שלך. עדיף להתרחק ממשהו מורכב מדי וללכת עם משהו פשוט בהתחלה, במיוחד אם אתה לא בטוח איך להמשיך עם העיצוב.

ברגע שאתה מרגיש שמצאת את רצועת האף המושלמת, אתה יכול למקם את ההזמנה שלך. רוב התכשיטנים שמחים לתת לך לראות את הטבעת באופן אישי לפני שאתה מבצע את ההזמנה הרשמית שלך. אתה צריך לדעת את הגודל המדויק של הטבעת שאתה צריך אם אתה מזמין באינטרנט. זה לא רעיון טוב להחזיר את הטבעת אם אתה צריך משהו שונה.

הבחירה הפופולרית ביותר כשמדובר באילו עגיל אתה צריך לקבל היא האף הרבעה. העגיל באף הוא בחירה פופולרית להרבה אנשים. עגיל אף ניתן לענוד שוב. נזם אף הוא בדרך כלל קטן ומונח על גבי הטבעת. היא לא נעה בקלות כמו טבעות גדולות יותר ולכן הן לא נענדות באותה תדירות.

קל מאוד לענוד אותן, ולכן טבעות האף פופולריות כל כך. הם לא מתערבים בחוש האופנה. איזה נזם אתה מקבל? אלו רק כמה רעיונות, וככל שתחקרו, תמצאו מספר אפשרויות אחרות.