זר כלות וקישוטי פרחים לרכב חתונה

בין אם יש לך חתונה בוהו שיק או חתונה כפרית כפרית, סידורי פרחים על מכונית חתונה יוסיפו מגע כפרי ואלגנטי ליום הגדול שלך. זרי כלה הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר להוסיף פרחים למכונית, אבל אתה אפילו יכול לעשות משלך. עלווה ירוקה-עד יוצרת זרים יפים וניתן לסדר אותם במגוון צורות וגדלים. ניתן אפילו להוסיף מעט צבע עם פרחים מכל הסוגים, כולל ורדים טריים ומיובשים, צבעונים ונרקיסים.

בין אם אתה בוחר לקשור סידורי פרחים על מכונית או רק לקשור אותם למראות הצד של הרכב, פרחים הם חלק חיוני של יום החתונה שלך. זר כלות וקישוטי פרחים למכונית יכולים להיות דרך יפה לעשות יציאה דרמטית מאולם קבלת הפנים שלך. זכור שהפרחים יקרים, לכן זכור את התקציב שלך בבחירת הפרחים הנכונים. פרחים הם לא רק יפים, הם יכולים להיות יקרים מאוד.

אם אין לכם הרבה כסף לבזבז על פרחים, אתם תמיד יכולים להשתמש בפרחי בר או בצמחים אחרים שנראים נהדר במכונית. פרחי בר הם אפשרות מושלמת לקישוטי מכוניות חתונה כי הם יכולים להיות מאוד זולים. שימוש בעלווה הוא דרך מצוינת להוסיף כמות גדולה לסידור פרחים. ערבוב פרחים שונים ייצור מראה כפרי ואלגנטי. למשל, סחלב ורוד לבן ורד בצבע סומק יכולים לשמש יחד כדי לעשות סידור פרחים מרהיב למכונית.

רשימת פרחי החתונה צריכה לכלול כל אלמנט פרחוני, כולל זר הכלה וזרי השושבינות. יש כלות שצריכות זר כלה, פרחי פרח וקישוטי מרכז, אבל אחרות עשויות לבחור להשתמש בהם על כל שולחן קוקטייל, אפילו בשירותים. אם הכלה מתכננת ללבוש זר כלה לקבלת הפנים, ייתכן שהיא תרצה להשתמש בפרחים כאביזרי שיער במקום.

לסידורי פרחים לחתונה, אתה יכול להשתמש באפונה מתוקה. הפרחים היפים האלה בשימוש נרחב. הם מריחים נהדר והם רב תכליתיים להפליא. הפרחים האלה הם בחירות נהדרות לזרי פרחים ארוכים וניתן לקשור אותם עם סרט משי. הם יכולים גם להיות ממוקמים באגרטלי ניצן זכוכית. אתה יכול גם לבחור להשתמש קצת ירוק וירוק טרי כדי לבטא את הזר. מלבד ורדים, ברנג'ות גם לעשות פרחי חתונה יפים.

אם אתה בוחר להשתמש בזרי כלה כזרי הכלה שלך, אל תשכח לבחור צבעים שמחמיאים לצבע השמלות שלך. אם אתם עורכים חתונה על החוף, אתם יכולים להשתמש בעלי כותרת כדי ליצור צורת לב על החול. בנוסף לכך, סידורים צפים בתווי מים הם תוספת אלגנטית. כאשר אתה מתכנן את החתונה שלך, זכור להתייעץ עם מוכר פרחים כדי למצוא את הפרחים הטובים ביותר שיתאימו למקום שלך ולמוטיב שלך. לעתים קרובות, כלות וחתנים יש תמונות עם מכוניות המילוט שלהם, שהוא מגע נחמד.

אתה יכול גם להוסיף צעצועים רכים לעיטור הפרחים במכונית שלך. אתה יכול לכלול ציפורי אהבה ובובות זוג בנוסף לפרחים. לקישוט פרח מכונית מיוחד ואמנותי באמת, נסה את הרעיון של קישוט מכונית חתונה בנגלי. קישוט מכונית חתונה בנגלי ייחודי זה מעוטר בשבעה סוגים שונים של פרחים. אתה אפילו יכול לעשות את הקישוטים במכונית שלך בעצמך! עבור קישוטי מכונית חתונה אותנטיים ביותר, לחפש חנות פרחים עם הרבה ניסיון בעיטור פרח חתונה!

רעיון נוסף לסידורי פרחים על מכונית חתונה הוא לעטוף אבנט מעל המגף של המכונית. זה יכול להיות עיצוב פשוט ואלגנטי. אתה יכול גם להשתמש אבנט מציג את המילים ”רק נשוי” באותיות בלוק שחור ולבן. אבנט הוא אפשרות קלה וזולה לזרי כלה על מכונית חתונה. זה יכול להיות יפה או מינימליסטי ככל שתרצה.

רעיון אחר הוא להשתמש בטורי החתונה שלך לפרחים ביום החתונה. הפרחים יועברו בקלות לקבלת הפנים. באופן מסורתי, סידורי פרחים מוצבים בחזית או בסוף המעבר. ניתן להניח פרחים גם על מעקות, עמודים ומזבחות. אתה יכול אפילו להוסיף כמה נרות או אלמנטים תאורה אחרים למקום החתונה. לחתונה עוד יותר חגיגית ורומנטית, אתה צריך לשקול פרחים ביום חתונה.

פרטים נוספים: https://www.tipamihalev.co.il/%D7%96%D7%A8%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91.htm