מדבקות שם לילדים

מדבקות שמות לילדים הן המתנה המושלמת לילדים. קל לזהות אותם ולהקל עליך לעקוב אחר נכסיו של ילדך. שימוש במדבקות שם יעזור גם למנוע התפשטות חיידקים ולהפחית את הסיכון לאבד פריטים יקרים. ההורים גם מוצאים להם תועלת בזיהוי ילדיהם בבית ־ הספר ובמקומות ציבוריים. מדבקות אישיות אלו מושלמות לימי הולדת, לחג המולד ולאירועים מיוחדים אחרים. והם מאוד זולים.

מדבקות השם האלה מגיעות בסגנונות שונים. חלקם דבקים ברוב המשטחים, כולל זכוכית, עור ופלסטיק. אחרים יכולים להיות מגוהצים על שימוש בחום. ישנם סוגים רבים של מדבקות שם לילדים זמינים בשוק. אתה יכול לבחור אחד עם סמל בעלי חיים, כך הילד שלך יהיה מסוגל להזדהות בכיתה. אתם יכולים גם לבחור אחד לנעליו של ילדכם, כיוון שאלו עמידים במים ועמידים.

דרך כיפית לזהות את חפציו של ילדך היא בעזרת מדבקות עם שם לילדים. הם דרך נהדרת לתייג ציוד לבית הספר ופריטים אחרים. כולל חומרי דבק תרמיים, מדבקות שם הן עמידה מספיק לשטיפה ומייבש. הם גם מדיח כלים בטוח וחסין מזג אוויר. ואם אתם מחפשים עיצוב מותאם אישית, אתם יכולים למצוא אותם באתר כמו סיקטות. הנה כמה אפשרויות בשבילך לשקול.

הסוג הראשון של מדבקות שמות לילדים הוא דבק, שהוא חזק ועמיד בפני שריטות. האפשרות השנייה היא ברזל-על, אשר נדבק בגדים עם חום. אלה הם מכונה ומייבש בטוח והם מתאימים לילדים. יש גם תוויות נעליים, שהן חסינות למים וקשוחות ונצמדות לנעליים. התוויות האלה חסינות קמטים, כך שהן לא דועכות או מתחככות. הסוג הפופולרי ביותר הוא הפיך, אז אפשר להשתמש בו שוב.

Easy2name גם מציע מגוון של תוויות שם עבור מדי בית הספר. הם מציעים מדבקות שמות מוזרות ומסורתיות, כמו גם תגי שם מברזל על. לחברה יש מבחר רחב של גדלים וסוגים. התוויות האלה זמינות בהדפסים דיגיטליים ברזולוציה גבוהה, והן מבוססות מדיח כלים. זו אפשרות מושלמת למדים של ילד. אם אתה מחפש מדבקת שמות ייחודית ופאנקי, Easy2name הוא מקום נהדר להתחיל.