מדוע צמיד יהלומים נקרא צמיד טניס?

אם אתה מעוניין בצמיד יהלומים ליד שלך, הגעת למקום הנכון. צמידי יהלומים הם מרכיב עיקרי בתיבת התכשיטים כבר שנים, אך נוצרה מגמה חדשה, צמיד הטניס. צמיד טניס יהלום הוא הדרך המושלמת להשוויץ בזרוע המזנון שלך ולהיראות נפלא. במאמר זה, נבחן מדוע תכשיט זה הוא כל כך פופולרי ואיך אתה יכול למצוא אחד עבור פרק כף היד שלך.

צמיד הקו הקלאסי הורכב מאבני יהלום מרובעות. למרות מראהו המינימליסטי, צמידי שורות היו מתנה פופולרית בימי נישואין וייצגו ”סיורי חובה” מוצלחים. הן גם הועדפו על ידי נשים ומפורסמים. הם השלימו כל תלבושת והוסיפו ניצוץ. ניתן למצוא צמיד יהלומים קלאסי בעל כשרון מודרני במייקל אם (Michael M), המציע עיצובים רבים העשויים מיהלומים סלולים.

צמיד טניס קלאסי נעשה מפורסם על ידי אגדת הטניס כריס אוורט במהלך אליפות ארצות הברית הפתוחה 1987. היצירה הזו כוללת שורה של יהלומים זהים שזזים עם הזרוע שלך. צמידי יהלומים הם גם אביזרים רב תכליתיים. אתה יכול ללבוש אחד לאירועים מזדמנים וללבוש אותו באופן רשמי עם בגדים יפים. יש הרבה סגנונות שונים של צמידי טניס, כולל צמיד הטניס המסורתי. אתה יכול לבחור צמיד יחיד או מרובה שורות תלוי כמה אתה רוצה לבזבז.

מבחינה היסטורית, צמידי טניס לא נקראו צמידי יהלומים עד 1987, כאשר כוכב הטניס כריס אוורט איבד בטעות את צמיד היהלומים שלו בעת ששיחק משחק בניו יורק. כתוצאה מכך, המשחק נדחה, מה שאילץ את אוורט לחפש את התכשיט החסר. צמידי יהלום הפכו במהרה להצהרת אופנה פופולרית עבור ספורטאים, והפכו לשם נרדף למותרות ואלגנטיות. סגנון צמידי הטניס התפתח באופן משמעותי מאז.

ישנם הרבה עיצובים שונים של צמידי יהלומים זמינים, ויהלום יכול להיקבע בדרכים רבות ושונות. הבחירה הטובה ביותר תלויה בסגנון שלך, אבל חשוב לציין שלכל אחד יש מראה שונה. בחירת צמיד המבוסס על סגנון ותקציב חשוב כמו הרכישה הסופית תשקף את הסגנון והטעם שלך. צמיד עם עיצוב קלאסי, קלאסיקה נצחית, או עיצוב מודרני הוא תמיד בחירה נהדרת.

צמידי יהלומי טניס הם סגנון קלאסי, אך הם גם יכולים להציג עיצובים עכשוויים יותר. אם אתם מעדיפים מראה מודרני יותר, יהלומי בוז-סט הם סגנון עכשווי. הילת המתכת המקיפה את היהלום יוצרת צללית מעוגלת. צמידי טניס יהלום הם אחד מעיצובי תכשיטי היהלומים הפופולריים ביותר, והם עשויים מזהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום. אתה יכול לבחור מתוך מגוון של משקולות קרט יהלומים וסגנונות שיתאימו לכל אירוע.

הדרך הטובה ביותר לקנות צמיד טניס יהלום היא לבקר ספק מכובד. ודא כי אתה בוחר אחד שמציע את היהלומים האיכותיים ביותר ואמנות. חפש גאונות, מה שאומר שהאור מקפיץ את היהלום ויוצר את הניצוץ. אתה גם רוצה לוודא שהאבנים נקיות עיניים ונראה לבן. אם אתה לא בטוח איך לבחור צמיד טניס יהלום איכותי, חפש ספק מקצועי שיכול לסייע לך במהלך התהליך.

כדי למצוא את גודל צמיד היהלום המושלם, תצטרך למדוד את פרק כף היד שלך. אם אין לך סרט מדידה, פשוט לכרוך חתיכת חוט או סרט סביב פרק כף היד שלך ולחתוך אותו כדי להתאים. תצטרך להוסיף חצי אינץ 'או יותר למדידה שלך. לדוגמה, אם אורכם 15 ס ”מ, תרצו צמיד ברוחב של לפחות 6,5 ס” מ.

אם אתם מחפשים צמיד טניס יהלום, קחו בחשבון עיצוב פשוט וקלאסי. אתה יכול לענוד צמיד טניס פשוט ואלגנטי כל יום או לבחור עיצוב שמציג את זרוע החציצה שלך. צמידי טניס יהלום מגיעים בסגנונות שונים ובגדלים שונים של קראט, מאבן במשקל 1 קרט ועד 15 קרט יהלומים. יש צמידי טניס יהלום לכל אירוע, החל מערבים רשמיים וכלה בסופי שבוע מזדמנים.

בעת רכישת צמידי טניס יהלומים, שקול את טווח המחירים לפני שאתה קונה. צמיד טניס יהלום, למשל, עשוי להיות זול בכ-20-40% מיהלומים ממוקשים. אפשרות זו מאפשרת לך למקסם את התקציב שלך ועדיין לקבל צמיד טניס יהלום מהמם. הם נטולי קונפליקט ויעלו בין 20 ל-40 אחוז פחות מיהלום ממוקש. אז, אם אתה על תקציב, לבחור צמיד טניס יהלום בוגר מעבדה.