מהו ההבדל בין טבעת אירוסין לעומת טבעת נישואין?

הגיע הזמן להתכונן לאחד הימים החשובים בחייכם: החתונה שלכם. אבל כל התכנון בעולם לא יעזור אם אתה לא יודע איך לספר טבעת אירוסין מלהקת נישואין! לכן אנחנו כאן כדי לענות על השאלות שלך על מה שעושה כל תכשיט מיוחד, וכיצד הם משמשים תרבויות שונות ברחבי העולם.

מהי טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין ניתנת לכלה על ידי בעלה לעתיד ומסמלת את אהבתו אליה – זו הבטחה לנצח.

טבעות אירוסין נלבשות באופן מסורתי על יד שמאל מכיוון שפעם האמינו שהווריד באצבע ההיא מוביל ישירות ללב, כך שאם אתה עונד שם טבעת אירוסין, אהובתך תמיד תדע כמה אתה אוהב אותו או אותה.

באופן מסורתי, טבעת אירוסין צריכה להיות בגודל של לפחות קראט אחד (0.2 גרם) אם לא גדולה יותר-אבנים גדולות יותר מסמלות עושר ומעמד; יהלומים מעל 2 קראט נחשבים מוגזמים בסטנדרטים מסוימים אך נתפסים לעתים קרובות כמסוגננים בימינו.

מהי טבעת נישואין?

טבעת נישואין עונדת על האצבע הרביעית של יד שמאל על ידי גברים ונשים כאחד. הכלל הימני של החתונה אומר שהיא לובשת אותו על ידה הימנית, אבל לתרבויות אחרות יש מסורות שונות.

טבעת הנישואין היא סמל למחויבות שלך זה לזה. אתה יכול לבחור ללבוש אותו על יד שמאל או ימין, תלוי מה יותר נוח לך. אם אדם עונד את טבעת הנישואין שלו על יד ימין (כמו שרוב האנשים עושים), אז זה אומר שהוא נשוי ונדר נדרים עם מישהו אחר. לחץ על הכרטיסייה כדי לכתוב עוד…

אם מישהו עונד את רצועת הנישואין שלו על האצבע הרביעית של יד שמאל, אז זה אומר שהוא עדיין לא נשוי אבל מתכנן להיות בקרוב! מקורו של נוהג זה במצרים העתיקה, שם האמינו כי ענידת טבעת ברזל תרחיק מהם שדים בזמן שינה בלילה. גם כיום תרבויות רבות ממשיכות במסורת זו על ידי הנחת טבעת ברזל סביב האצבע לפני השינה, כך שהן ירגישו בטוחות לאורך כל הלילה מבלי שחלומות מפחידים יתגשמו!

מה המשמעות בטבעות אירוסין ונשואין בתרבות המערבית?

בתרבות המערבית, נשים נשואות עונדות טבעת אירוסין מצד שמאל, ואילו גברים עונדים את להקת הנישואין שלהם על יד ימין. אבל זו רק דרך אחת לעשות דברים! יש אנשים שבוחרים לענוד טבעות תואמות על שתי הידיים או אפילו על שני האגודלים!

בתרבות המערבית, נשים נשואות עונדות טבעת אירוסין מצד שמאל, ואילו גברים עונדים את להקת הנישואין שלהם על יד ימין. אבל זו רק דרך אחת לעשות דברים! יש אנשים שבוחרים לענוד טבעות תואמות על שתי הידיים או אפילו על שני האגודלים!

באופן מסורתי, ישנן שלוש אבנים בטבעת אירוסין – אחת המייצגת כל אדם בזוג. (אבן אחת בשבילה, אחת בשבילו ואחת בשבילם.) היום, אם כי, אתה יכול לקבל כל מספר של אבנים בטבעת אחת. זה לגמרי תלוי בך!

המסורת הנפוצה ביותר היא עדיין שלוש אבנים: יהלום אחד ושני קטנים יותר משני הצדדים. או אולי אתה רוצה ארבעה יהלומים או חמישה יהלומים? אולי אפילו שש? גם זה מגניב! אתה יכול אפילו לערבב אבני חן צבעוניות עם אלה לבן אם זה נשמע לך טוב! האפשרויות הן אינסופיות כשמדובר בבחירת סגנון משלך של טבעת אירוסין…ולהקות חתונה…וטבעות נישואין…

אם אתה לא אוהב יהלומים, יש הרבה אבני חן יקרות אחרות שם בחוץ שהופכות טבעות אירוסין נהדרות או להקות חתונה! אמרלד הם בחירות פופולריות במיוחד מכיוון שצבעם הירוק העשיר מייצג אהבה נצחית. ספיר מסמל גם נאמנות במערכות יחסים. ואם אתם מחפשים משהו זול יותר מיהלום או אבן חן? אתה כנראה לא לבד… יש הרבה אפשרויות מתכת לא יקרות יפות גם שם!

אז מה הדרך הטובה ביותר לבחור את הטבעת הנכונה? זה תלוי בהעדפות האישיות שלך! אם אתה רוצה משהו מסורתי וקלאסי, לך עם רצועת זהב או פלטינה. אם אתה לא אוהב יהלומים אבל עדיין רוצה משהו מבריק ויפה, שקול במקום זאת טבעת אירוסין אמרלד או ספיר. או אם כסף אינו נושא (ובואו נודה בזה:לעתים רחוקות הוא!), ואז להשתגע עם כל סוג של אבן או מתכת שביתות מפואר שלך!

פרטים נוספים בלינק המצורף: טבעות אירוסין, ברקוביץ'