מה כדאי לדעת על טבעות?

בין אם אתה קונה טבעת לעצמך או למישהו אחר, יש דברים מסוימים שאתה צריך לדעת על טבעות לפני ביצוע רכישה. במאמר זה נדון בסוגי הטבעות הפופולריים ביותר ובאופן שבו עליך למדוד את הטבעת. ‏

כיצד מודדים גודל טבעת?

אם אתה קונה טבעת חדשה או שינוי גודל אחד קיים, אתה רוצה לוודא שזה מתאים לאצבע שלך. אם זה צמוד מדי, זה עלול לפגוע במחזור הדם שלך או ליפול, אבל איך אתה יודע אם הטבעת שלך היא בעצם בגודל הנכון? יש כמה דרכים לגלות.

הדרך הטובה ביותר היא להקדיש זמן לקריאת מדריך למיון טבעות. ישנם מגוון של כלים זמינים למדידת גודל הטבעת שלך, כולל רחש טבעת, חוט, מיתר וחוט דנטלי. זה גם לא יקר מדי לקנות אחד מהמכשירים האלה שימושיים.

הדרך הטובה ביותר לגלות כמה גדולה הטבעת שלך היא לקחת מדידות. גודל האצבע שלך ישתנה מעונה לעונה, אבל בטוח לומר שגודל האצבע שלך יהיה בעלייה במזג אוויר חם יותר.

כלי מדידת גודל הטבעת הבסיסי ביותר הוא רצועת נייר. זה צריך להיות כ -4 סנטימטרים ארוך ורחב מספיק כדי לכסות את כל היקף האצבע שלך. כדי לוודא שאתה מקבל את המדידה המדויקת ביותר, לעטוף אותו סביב הבסיס של האצבע שלך ולסמן את הקצוות עם עט. ואז, אתה מוכן למדוד את שלוש האצבעות האחרות.

מכשיר מדידת טבעת נוסף הוא סרגל. ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד את קוטר האצבע, אבל מכשיר המדידה של הטבעת עשוי להיות מתאים יותר.

מהי הטבעת הפופולרית ביותר?

מבחינה היסטורית, טבעת הסוליטר הקלאסית הייתה הבחירה העליונה של נשים שמחפשות טבעת אירוסין. זהו עיצוב פשוט המציג את יופיו של היהלום. הוא כולל להקת מטאל פשוטה, ויהלום אחד מוחזק מעליו. זהו סמל לקשר הייחודי בין שני אנשים.

בעוד הסוליטר הוא טבעת האירוסין הקלאסית, טבעת ההילה הופכת פופולרית יותר. ההילה היא סגנון של טבעת אירוסין, המציגה יהלומים קטנים יותר סביב האבן המרכזית, היוצרים הופעת יהלומים מרכזית גדולה יותר.

הסלילה היא עוד עיצוב פופולרי של טבעת אירוסין. טבעת הסלע כוללת יהלום מרכזי גדול, המוקף ביהלומים קטנים. הסלילה מושכת תשומת לב ליהלום, ולטבעת יש מראה מבריק ומסנוור.

טבעת הסירה היא גם דרך טובה להשיג הרבה יהלומים עבור הכסף שלך. הסלילה כוללת יהלומים קטנים הנקבעים בטבעת, והם מוחזקים בבטחה על ידי חרוזים קטנים של מתכת יקרה.

הגדרת הבצק היא הסגנון המאובטח ביותר של רכיבת יהלומים. טבעת הבצק היא בסגנון הר סומק, והאבן מוגנת מפני גירוד. טבעת הבצק פופולרית למראה המודרני שלה, וזו אפשרות טובה עבור מישהו שלא רוצה שהיהלום שלו יתבלט יותר מדי.

איזה סוג של טבעות הן טרנדיות?

לאחר מבט על הטרנדים האחרונים בטבעות אירוסין יעזור לך למצוא את היצירה המושלמת כדי להתאים את הסגנון שלך. כמה טבעות אולי עשו את דרכן לראש רשימת המגמות, אבל יש עדיין כמה אחרים שמורידים. אם אתה מעריץ של חתכי יהלומים ייחודיים ואבני חן ייחודיות, אז יש לך מזל.

אבני חן צבעוניות בעלייה. אמרלד, אבני ספיר ומורגניט כולם פופולריים. אבנים צבעוניות יוצרות טבעת אירוסין ייחודית שתתפוס את תשומת לבם של אנשים.

גם יהלומים בצורת אגס נמצאים במגמת עלייה. יהלומים אלה בעלי צורה מעוקלת הנראית גדולה יותר ממשקל הקראט שלהם.

שתי טבעות אבן גם הן במגמת עלייה. טבעת זו כוללת אבן מרכזית גדולה ואבנים צדדיות קטנות יותר. שתי מגמות האבן מסמלות את שני האנשים המתאחדים בנישואים.

טבעות מינימליסטיות הן גם במגמה. טבעות אלה מייצגות יהלומים עדינים ולהקות רזות. הם מושלמים עבור אלה שלא עונדים הרבה תכשיטים.

טבעות שלוש אבנים הן סגנון ייחודי ומסמלות את העבר, ההווה והעתיד. אפשר ליצור שילובים אינסופיים עם הסגנון הזה.

יהלומים צבעוניים הם מגמת טבעת אירוסין פופולרית. אבנים אלה זמינות בצבעי צהוב, ורוד וזית. זו תהיה גם אבן חמה בשנת 2022.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://alayof.com/product-category/rings/