מה מייחד את יודאיקה תכשיטים? ‏

הרימון הוא אחד הסמלים האייקוניים ביותר של היהדות, המייצג צדק וטוב. נאמר שרימון מכיל שש מאות ושלושה עשר זרעים, המקבילים ל ־ 613 המצוות המצויות בתורה. צבעיו הבהירים משתקפים בתכשיטי יודאיקה. סגנון זה זמין במתכות רבות, כולל זהב וכסף. הרימון הוא אבן חן פופולרית, וכמה מעצבים בוחרים לשלב גבישי סוורובסקי לחתיכות שלהם.

האות ”שין” היא מוטיב פופולרי נוסף המצוי בתכשיטי יואדיקה. אות עברית זו מסמלת את המספר 18 והיא האות הראשונה במילה ”שדאי”. הוא נחשב לסמל קדוש, ותכשיטים בעלי עיצוב זה הם בעלי השפעה מיסטית וקסומה. המילה היא גם ברכה, ומעוטרת במגוון סגנונות שונים. לדוגמה, תליון חמסה הוא דרך נפלאה להנציח אירוע מיוחד או אדם מיוחד.

מה בדיוק מייצגים תכשיטי יודאיקה?

תכשיטי יודאיקה הם לרוב בהשראת השפה העברית. הכתובות על המזוזה הן בעברית, ויש יצירות רבות בסגנון זה. בנוסף לתכשיטים, ישנם גם פריטים בהשראת אמירות עבריות. בשוק העברי קיימים סגנונות וגופנים רבים. גם טבעות שם יהודיות מותאמות אישית הן בחירה מצוינת. טבעות שם יהודיות מותאמות אישית אלה זמינות בכסף, מצופה זהב, ורוד מצופה זהב, וניתן להתאים אישית עם כל טקסט או ביטוי שאתה אוהב.

שמו של אלוהים הוא חלק בלתי נפרד מתכשיטי יואדיקה. הוא נכתב בדרך כלל בעברית או ביידיש, והוא גם מוטיב פופולרי. האות מצויה לעיתים קרובות גם על מזוזות וטבעות שם יהודיות. המסה הוא עיצוב אלגנטי בעל שלושה סניפים. צורתו היא עיצוב קלאסי בעל שימושים רבים ביהדות. זהו אחד מסמלי החיים הנפוצים והנפוצים ביותר.

האות ”שין” מופיעה על מזוזות ותכשיטים רבים. זו האות הראשונה במילה ”שדאי” והיא הסמל הפופולרי ביותר של תכשיטי יואדיקה. באופן מסורתי, תכשיטי השם היהודיים נענדו כסמל למזל טוב. במילים אחרות, דברי אלוהים נכתבו בעברית ונכתבו באותיות האלפבית. המילה שין הייתה האות הראשונה של שם המילה.

לאות שין יש מספר סוגים שונים של תכשיטים עבריים. על רוב המזוזות חקוקה אות עברית. בתכשיטים אחרים יש אות עברית, שהיא סמל למזל טוב. הוא נמצא גם על שרשראות וצמידים רבים. שם יהודי הוא תכשיט יפהפה המייצג אמונה של מישהו. זה לא רק סמלי, אלא גם סמלי.

כוכב דוד הוא סמל פופולרי נוסף בתכשיטי יואדיקה. מגן דוד הוא סמל מוכר בתרבות היהודית והוא סמל פופולרי לאמונה. כוכב השבוע הוא מוטיב נפוץ לתכשיטי יואדיקה, ועיצובו מושפע מהיום והזמן. זוהי תזכורת חשובה לזמן ולמקום שבהם בעל הבית מתפלל. אם חרוט שם יהודי על תכשיט, הוא מסמל שהוא קדוש.

האות ”שין” היא עוד מוטיב יהודי פופולרי. המילה מבוטאת ”הודא” בעברית. המסה מסמל את המספר 18. היא מייצגת חיים ארוכים, שגשוג ושמחה. ניתן לחרוט אותו בכסף, זהב או זהב ורד. על ידי שילוב מכתב לתוך חתיכת תכשיטים, המסר הוא אישי יותר. המסה הוא חתיכת שכבות מושלמת.

מספר עיצובים וחומרים מהווים תכשיטי יואדיקה ייחודיים. הידוע ביותר, והפופולרי ביותר, הוא מגן דוד. הכוכב היהודי, הידוע גם בשם דוד המגן, הוא סמל בעל היסטוריה ארוכה. סמל זה הפך במשך מאות שנים לסמל של העם היהודי. אותיות עבריות בעלות שלושה סניפים הן בחירה פופולרית בקרב תכשיטנים אשר שולבו בתכשיטים מאז המאה ה-12.