עוגיות קמח כוסמין


יצירת עוגיות מקמח כוסמין היא הרבה יותר קלה ממה שאתה חושב. עם קצת תרגול, אתה יכול ליצור כמה פינוקים מדהימים למראה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבל את העניין.

האם קמח כוסמין טוב לעוגיות?

הוספת קמח כוסמין למתכוני האפייה שלך היא דרך מצוינת להוסיף קצת סיבים וויטמינים נוספים לתזונה שלך. גרגר זה גם נמוך יותר בקלוריות, המכיל כ -100 קלוריות לרבע כוס קמח.

כוסמין הוא גרגר המכיל גלוטן הדומה לחיטה. יש לו טעם מעט אגוזי והוא קמח מלא מעולה לשימוש במאפים. זה גם מזין מאוד וטוב למערכת העיכול שלך.

אתה יכול לקנות קמח כוסמין ברוב המרכולים. זה זמין גם בחנויות טבע ובאינטרנט. זה יכול לשמש להכנת עוגיות, סופגניות, מאפינס וופלים.

קמח כוסמין מוגש בצורה הטובה ביותר חם מהתנור. זה גם תחליף טוב לקמח לכל מטרה בעוגות וקינוחי פירות.

כוסמין הוא גרגר טוב המכיל גלוטן, אך הוא אינו מכיל את כל הגלוטן המצוי בחיטה. המשמעות היא שאולי יש לו מרקם קצת יותר קשה מקמח לבן רגיל. עם זאת, כוסמין מעניק גם למאפים טעם אגוזי ומעט חריף.

זוהי גם אלטרנטיבה טובה ללא גלוטן לקמח חיטה רגיל. קמח כוסמין מכיל גליאדין, חלבון מורכב המעניק ללחם את מבנהו וגמישותו. עם זאת, כוסמין עלול גם לגרום לבצק להתפשט אם מעורבב יתר על המידה. אם אתם מודאגים מכך, השתמשו בתערובת של כוסמין וקמח לכל מטרה.

איך ניתן לעשות עוגיות עם קמח כוסמין?

שימוש בקמח כוסמין בעוגיות הוא דרך נהדרת להוסיף טעם אגוזי טעים מבלי להוסיף עודף קלוריות. לדגן העתיק פרופיל תזונתי הדומה לזה של חיטה, אך הוא גם אלטרנטיבה נהדרת ללא גלוטן.

עוגיות קמח כוסמין קלות להכנה והן דרך נהדרת לספק שן מתוקה. הטעם האגוזי מוסיף עומק לטעם העוגיות. העוגיות גם בריאות ואינן מכילות סוכרים חלביים או מזוקקים.

הדבר הטוב ביותר בהכנת עוגיות קמח כוסמין הוא שהן לא דורשות הרבה ציוד. זה אומר שאתה יכול לעשות אצווה של עוגיות אלה בהבזק. ניתן להקפיא את הבצק עד שישה חודשים. ניתן לאחסן את העוגיות בכלי אטום עד חמישה ימים.

כוסמין הוא גרגר עתיק, שראשיתו בימי המקרא. הטעמים העשירים והכימיה המורכבת שלו הופכים אותו לבחירה טובה למאפים.

קמח כוסמין עשוי מדגנים מלאים, כך שהוא מלא ביתרונות בריאותיים. הטעם האגוזי משתלב היטב עם שוקולד ותבלינים. העוגיות נהדרות גם לאנשים עם רגישות לגלוטן.

קמח כוסמין הוא תחליף טוב לקמח לכל מטרה. קל למצוא אותו בחנויות טבע או באמזון.

מדוע קמח כוסמין כל כך יקר?

למרות מחירו הגבוה, קמח כוסמין נמצא בשימוש על ידי שפים מובילים. למעשה, התבואה העתיקה הזו הופכת פופולרית מתמיד, במיוחד בפסטה ופיצה.

קמח כוסמין הוא בן דוד של חיטה, אך הוא מתנהג אחרת במאפים. קמח כוסמין קל יותר לעיכול מאשר חיטה, ולכן הוא בחירה טובה עבור אנשים רגישים לחיטה. בניגוד לדגנים אחרים, לקמח כוסמין אין טעם כבד או מר. קמח כוסמין עשיר גם בחלבון. הוא מכיל 14% חלבון, לעומת 10% בלבד בחיטה לבנה.

כוסמין בעל רשת גלוטן חזקה, המעניקה למאפים נפח נוסף. קמח כוסמין גם פחות סופג מים מדגנים אחרים. אז למאפים כוסמין יש טעם קליל ואגוזי יותר. קמח כוסמין יש גם טעם מינרלי מעט.

קמח כוסמין הוא גם קל לשימוש. ניתן להשתמש בו במתכונים הקוראים לקמח לכל מטרה. למעשה, ניתן להשתמש ביחס של 50: 50 של כוסמין וקמח לכל מטרה ברוב המאפים. זה גם עוזר להפחית את כמות הנוזלים במתכון, מה שעוזר למנוע מהבצק להיות דביק.

קמח כוסמין משמש גם בייצור מחמצת. הוא יוצר פירור רך, רך. זה יכול לשמש כתחליף קמח לכל מטרה קינוחים פירות, כמו גם עוגות.